Barhti Kamar aur Ghatti Umar Wait Kam Karne Ke Method


weight loss tips in hindi for girl at home
Wazan Ghatane Ke Tarike Pait Kam Karne Ki Tips

Waist Kam Karne Ka Tarika Waist Size Kam Kaise Kare


Agar aap barhti umar ya phelti kamar par agar sirf jismani badnumai ka soch kar pareshan ho rahe hain to jaan lain kay is say sehat mutasir hone aur maut ka khatra bhi barh jata hai. Meni Sona kay Mayo Clinic ki tehqeeq kay mutabiq aap ka wazan chahe jitna bhi sehatmand category mein ata ho magar kamar ka phelao maut ka khatra barha deta hai. Tehqeeq mein sarhy 6 lakh say zayed khawateen par hone wali 11 mukhtalif research reports ka tajzia karke ye natija nikala gaya kay bari kamar aur maut kay darmiyan taluq majood hai.
Research mein bataya gaya kay agar mard ki kamar 43 inch ya is say zayed ho to ayenda chand barson mein iski maut ka khatra 35 inch say kam kamar kay hamil mardon kay muqablay mein 50% zayd hota hai. Iskay muqablay mein 37 ya is say zaid inch ki kamar wali khawateen mein ye khatra 27 inch kamar wali khawateen kay muqablay mein 80 percent zyada hota hai. Tehqeeq kay mutabiq kamar ki pemaish mein har 2 inch kay izafay say mard mein maut ka khatra 7% jab kay khawateen mein 9% barh jata hai.

Motapa aur Dard e Dil


Motapa aur zyada jismani wazan heart diseases yani amraz e qalb ka bais ban sakte hain. Ye baat Sweden mein hone wali aik medical research yani tibbi tehqeeq mein samne ayi hai. Is say pehle ye shubhat to majood thy kay motapa amraz e qalb ka bais banta hai is tehqeeq mein is baat ki wazeh tasdeeq kar di gayi hai. Uppsala university ki tehqeeq kay mutabiq jismani wazan mein muqarar had say zyada izafa intehai khatarnak sabit hota hai. Kyon ki aisay afraad mein ziyabetus aur dil ki harkat tham jane ka khatra bohat ziyada barh jata hai.

Tehqeeq mein mazeed kaha gaya hai kay motapay say diabetes yani ziya betus ka khatra sabqa andazon se bhi zyada hota hai. Tehqeeq mein mazeed bataya gaya hai kay jismani wazan barhanay say heart fail ka khatra average 20% tak barh jata hai. Jab kay high blood pressure yani buland fishaar khoon cholesterol ki kharabi aur degar masail ka samna bhi ho sakta hai.

Weight Kam Karne Ki Tablet Charbi Ghatane Ki Angreji Dawa Pait Kam Karne Ki Goli



apple cider vinegar weight loss support capsules
Motapa Kam Karne Ki Dawa In Hindi Weight Loss Capsules In India 

Pet ki charbi kam karne ke capsule ka istemal bhi faida mand hai. Pet kam karne ke capsule bhi karamad sabit hote hain. Pet kam karne wala capsule bhi jadui tarike se aap ka wazan kam kar sakta hai. Weight lose karne ke liye behtreen product weight loss capsule in Pakistan weight loss capsules in India aap duniya mein kahin bhi hain aap ko yahan par mil sakte hain. Jinka naam Natural Weight Loss Pills Physicians Choice Weight Management with Clinically proven Capsimax Apple Cider Vinegar Organic Apple Cider Vinegar Capsules hai jise Urdu aur Hindi men Saib ka Sirka bhi kehte hain.

Organic Apple Cider Vinegar Capsules: Award Winning Capsimax Natural Weight Loss Pills - Detox Cleanse, Digestion, Thermogenic Supplement for Women and Men, Ultimate Diet Kit 1000 MG Non-GMO ðŸ‘‡

weight loss karne ke liye medicine pait kam karne ki capsule
Weight Loss Products Online Pait Ki Charbi Kam Karne Ke Liye Dawa

Apple Cider Vinegar Capsules ki madad say aap apne barhtay hue pait ki charbi kam kar sakte hain apna wazan ghata sakte hain aur ye natural product hai iska koi side effect nahi hoga aapko ye product online he milegi aap ko is ki qeemat 17.49$ hai abhi online order karne ke liye neeche diye gaye link par click karen. ðŸ‘‡


Please Note: https://beautytipsfu.blogspot.com is a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for sites to earn advertising fees by advertising and linking to (“Mens Weakness” (amazon.com)

Post a Comment

 
Top